هاست مناسب لاراول

چگونه هاست مناسب لاراول را انتخاب کنیم؟

دسته بندی : لاراول سطح مقاله : زمان مطالعه : دقیقه آخرین بروز رسانی: 31 شهریور 1397

یکی از نیازهایی که در بین توسعه دهندگان لاراول احساس می شود انتخاب یک هاست مناسب و بدون نقص برای لاراول می باشد.

این موضوع موجب سردرگمی و احساس نا رضایتی توسعه دهنده خواهد شد.

در این مقاله سعی کرده ایم که نکات مهم در انتخاب هاست را به شما توضیح داده که کمی از نگرانی های بر طرف شود.

انتخاب هاست مناسب موجب می شود که شما از امکانات بی شمار فریمورک لاراول به نحو احسنت استفاده کنید پس با دقت به مطالب زیر توجه کنید.

ویژگی های هاست مناسب لاراول :

پشتیبانی از آخرین نسخه php

فریموریک لاراول در تمام نسخه های خود سعی بر این داشته است که از آخرین نسخه php جهت تقویت و پیشرفت هرچه بیشتر این فریمورک استفاده کند.

در نتیجه هنگامی که یک هاست را برای پروژه خود انتخاب می کنید باید به این موضوع بسیار دقت داشته باشید که ورژن php هاست امکان تغییر را داشته باشد.

Task Scheduling

در گذشته برای زمانبندی کارها باید به ازای هر کار، یک کرون جاب تعریف می کردید. لاراول با معرفی Task Scheduling ، این کار را به شکل ساده و کارآمدتری پیاده سازی کرده است. در این روش تنها نیاز به تعریف یک کرون جاب می باشد و سایر کارها از طریق برنامه نویسی زمانبندی می شوند. با استفاده از هاست لاراول، بدون کوچکترین مشکلی می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

Queue

در برنامه نویسی php مواردی مانند ارسال ایمیل وجود دارد که می تواند فشار زیادی را ایجاد کرده و باعث کند شدن سایت و همچنین کاهش محبوبیت فریمورک شود.

لاراول در جهت بر طرف کردن این مورد از سیستم Queue استفاده کرده تا تمامی عملیات ها بتوانند در صف قرار گرفته و بصورت منظم و بدون فشار بر سیستم اجرا شوند ، در نتیجه باید هاست شما این قابلیت را پشتیبانی کند.

اجرای صحیح کامندهای آرتیزان

اجرای کامندهای آرتیزان در لاراول نیاز به دسترسی ssh دارد که در هاست های اشتراکی به دلایل امنیتی در دسترس کاربران قرار نمیگیرد.

پشتیبانی از کامپوزر

خب قطعا لاراول با نصب کامپوزر فعالیت دارد و بدون نصب آن قطعا اجرا نخواهد شد پس از نصب کامپوزر در هاست مطمعن شوید.

این نکات مهمترین نکاتی بود که در خرید یک هاست مناسب برای لاراول باید به آنها توجه داشته باشید و در کنار این صحبت ها به یاد داشته باشید که از میزبان های معتبر استفاده کرده و پشتیبانی مناسب دریافت کنید و قبل از خرید از پشتیبانی سوال کنید که هاست شما مناسب لاراول می باشد یا نه؟

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

میانگین رتبه : 5/5 - تعداد رای : 2